Asystent zarządu

Bez nazwy-4

Firma HLT Sp. z o. o. aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

ASYSTENT ZARZĄDU

Opis stanowiska:

  • Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy
  • Przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką
  • Opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy,
  • Współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy,
  • Prowadzenie oficjalnej korespondencji,
  • Tłumaczenie spotkań i dokumentów,
  • Raportowanie i sporządzanie protokołów,
  • Kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami,
  • Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy,
  • Sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów,
  • Nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - warunek konieczny
  • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu prawa i administracji
  • znajomość Prawa Administracyjnego, Kodeksu Spółek Handlowych, Kodeksu Cywilnego
  • samodzielność i odpowiedzialność za wykonywane zadania

Oferujemy:

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
  • miła atmosfera pracy,
  • atrakcyjny system premiowy.

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na stanowisko, proszone są o wysyłanie aplikacji (List motywacyjny + C.V.) na adres mailowy sekretariat@hlt.pl z dopiskiem "asystent zarządu".

Kontakt : Wioleta Hadała tel. + 48 77 40 92 570
Firma zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883
z póżn. zm. )

Aplikuj teraz

Comments are closed.